CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 27, 2009

Burn oh Burn..

1)Bekas kekasih saya adalah..
seorang perempuan

2)Saya sedang mendengar..
lagu Dear God - Avenged Sevenfold

3)Mungkin saya patut..

4)Saya suka...
makan Mi Goreng di LUMUT!! Sedap!!

5)Sahabat-sahabat saya...
suka dota, tido, dota, tido.. hahahaha..

6)Saya tak paham..
kenapa sahabat2 saya begitu.. hahahaha..

7)Saya kehilangan..
jam tgn saya.. dh lme dh.. Hahahaha..

8)Ramai yang berkata..
jadi doktor n engineer itu best.. Yeke???

10)Cinta itu adalah..
Buta!!

11)Di suatu tempat, seseorang sedang...
Tido dgn nyenyak nye.. Papa ku ngah 'cas bateri' nye.. Hahaha..

12)Saya akan cuba..
yg terbaik.. Hahahaha..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
xkan berakhir.. sampai bile2..

14)Telefon bimbit saya..
amat penting utk sms sweetie pie saya..

15)Bile saya terjaga..
saya akn gosok tpk kaki.. Hahaha.. try la..

16)Saya paling meluat..
tgk permpuan tergedik2..

17)Pesta/parti adalah..
best..

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
kambing burn.. hahaha..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
now.. bebas... Hahahaha..

20)Hari ini..
MU men kt final.. I repeat.. FINAL..

21)Malam ini saya akan..
Tgk MU mnang bergaya..

22)Esok pula saya akan..
kutuk chelsea, arsenal n liverpool fans.. Hahahahaah..

23)Saya betul2 inginkan..
BMW 5 series..

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
Hensem nye.. Hahahaha..

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
shopping complex..

26)Makanan barat atau jepun..
Barat.. Xpnah mkn mknn jepun..

27)Bilik yang terang atau gelap..
both..

28)Makanan segera adalah...
mi maggi..

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"Kecoh r ko ni.."-->kepada kakak ku yg agk sengal..

30)Siapa yang anda ingin tag..
sesapa saje..

0 comments: